tisdag, december 05, 2006

Blogge Bloggelito

Jag publicerade nyligen ett i raden av blogginlägg, men föga väntade jag mig att Blogge Bloggelito skulle skriva "mitt" kanske bästa inlägg, fy f-n vad bra!
Blogge Bloggelitos senaste inlägg måste vara bloggsfärens allra bästa inlägg på åratal. Jag startade Den lede Fi i syfte att kritisera statsfeminsiemens politiska dogm, min blogg Jus Talionis avsåg kritisera frånvaro av en objektiv och förnuftig rättstillämpning, men med bloggare som Blogge Bloggelito kan jag lika gärna ersätta min bloggsamling med en länk till Blogge Bloggelitos senaste inlägg. Blogge Blogglitos inlägg stämde till hundra procent med min egen uppfattning i aktuell fråga. Bloggelito inledde med lite vetenskapshitoria, men övergick sedan till att utdela ett slag i solar plexus på Sveriges makthavare. Ett bloggnamn som påminde om The Latin Kings usla förortsmusik och en inläggstitel som fick mig att tänka hejkon bacon kom och hjälp mig, men vilket j-vla bra inlägg!

Blogge Bloggelito:
Genusvenus Kielos och vetenskapen

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Rodnar lite...

Man måste ha ganska puckade rubriker för att fastna på intressant.se.