fredag, april 20, 2007

Objektiv SD-blogg

Mina läsare noterade måhända en frånvaro av blogginlägg på Artikel 19 gångna tid. Mitt sparsamma bloggande visade inte på dålig internetnärvaro, utan berodde uteslutande på att jag mestadels ägnade tid till att posta kommentarsinlägg på Objektiv SD-blogg. En intensiv nyhetsrapportering gällande Sverigedemokraterna fick mig att posta upprepade inlägg på nämnda blogg. Jag vill härmed rekommendera mina besökare att ta del av mina kommentarsinlägg på Objektiv SD-blogg.

Objektiv SD-blogg:
http://sverigedemokraterna.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan A19.
Med tanke på vad fjollrasisten Jonas påstår om trojan på min sida så är detta inget annat än rent strunt. Naturligtvis är det störande för denna rasist med mitt privata arrangemang för Sd med tanke på mina gener. På min blogg finns diverse loggos osv som kan uppfattas som trojan utav virusprogram. Dock ska jag kolla upp detta ändå för säkerhets skull under dagen. Själv använder jag NOD32,Adaware samt trojanhunter...och dessa visar inget. Ska tillägga att jag har väldigt bra koll på vilka som kommer och går på bloggen och detta kan naturligtvis märkas hos känsliga trojanprogg. Skulle gärna sett att rasisten talade om vilken trojan han påstår det rör sej om, annars är det väl som vanligt...påhopp utan fakta. Ett ytterligare tillägg...inläggsskrivaren "Erik" är Funebo själv ;)

Mvh Jorma