tisdag, november 06, 2007

Thomas Bodström medlem i Eva Lundgrens spökjägarklubb?

Jag konstaterade via en artikel i Expressen att Sveriges fd justitieminister Thomas Bodström ska agera advokat i en uppmärksammad förundersökning gällande våldtäkt. Bodström, tidigare otillräcklig justitieminister, ska tydligen agera målsägandebiträde i nämnda utredning.

Bodström i Expressen:

"Det råder ingen tvekan om att hon utsatts för ett rejält övergrepp. Det är helt uteslutet att våldtäkten är någonting annat än sanningen. Hon är seriös och trovärdig. Sådant märks."

"Hennes berättelse känns självupplevd."


Märks och känns. I mitt stilla inre hörde jag Uppsala universitets spökjägare Eva Lundgren kraxa "Jag har profetiorna, jag vet att de är äkta".

Expressen:
Bodström anklagar känd artist för våldtäkt

Tidigare inlägg i samma tema:
Eva Lundgren om Fossmos profetior

Inga kommentarer: