torsdag, mars 06, 2008

Fi:s Sofia Karlsson, en feministfitta?

Feministiskt initiativs fd talesperson, tillika partiets karriärkvinna, Sofia Karlsson gav härförleden intryck av att vara i mental obalans. Jag gav henne några goda råd via ett kommentarsinlägg på hennes blogg, i all välmening givetvis, men vad fick jag som tack? Jo, Karlsson ilsknade till och förolämpade mig via en ramsa innehållande okvädningsord. Karlsson måste visa vördnad om jag ska fortsätta att bistå henne i livet. Inte ska väl jag behöva acceptera att bli illa behandlad med anledning av att jag gav en medmänniska några goda råd?

Sofia Karlsson:

"Förutom att gubbjävlar aldrig förnekar sig. Det kan jag alltid vara säker på. Kommentarer som jag valt att inte publicera till förra inlägget handlar mest om att jag ska ta mitt förnuft till fånga, sluta med feministtjafset och göra det jag borde. Enligt gubbarna är det hålla käften och föda barn. Jag vet att det går alldeles utmärkt att vara en feministfitta, bitterfitta och en underbar mor med lagom dos åldersnoja."

Tidigare inlägg i samma tema:
Fi:s Sofia Karlsson censurerade kommentarsinlägg

Inga kommentarer: