fredag, januari 27, 2012

Stefan Löfvens självmål ifrån halvdistans

Stefan Löfven hann bara vara partiledare i några timmar innan han drattade på ändan i genusfrågan.

Setefan Löfven:

"Jag är en övertygad feminist, punkt slut."

Jag är övertygad antifeminist och Socialdemokraterna med Stefan Löfven kan dra dit pepparn växer.

Aftonbladet:
Ovationer för första talet som partiledare

Expressen:
"Jag är en övertygad feminist, punkt slut"

YouTube:
Helt Apropå - Nu tar dom oss

Wikitionary:
dra dit pepparn växer

1 kommentar:

Anonym sa...

Den feministiska pöbel har översvämmat min video och lägger dåliga detyg och kommentarer!

Stå emot!

Gilla min video, skriv bra kommentarer!

Res er för Sverige!

RES ER FÖR PÄR STRÖM!

http://www.youtube.com/watch?v=bixYDc_fNxk

Ps. Res er även för Lars Vilks om ni så vill ;)