onsdag, augusti 17, 2011

Feminismen och multikulturalismen söndrar folkmajoriteten

Jag läste en artikel i Expressen om förortskrigets utveckling i Göteborg, se nedan.

Expressen:

"– Att kasta brandbomber, bensinbomber, mot polisen för upp det här till en nivå där vi absolut inte ska vara. Jag har aldrig i min poliskarriär varit med eller hört om något liknande, säger han till TT."

Jag vill i egenskap av göteborgare ta tillfället i akt att kommentera situationen i min hemstad Göteborg. Problemet stavas nämligen för en gångs skull inte feminism utan istället asyl- och flyktinginvandring. Nu måste i och för sig Sveriges överdimensionerade asyl- och flyktinginvandring anses utgöra en nödvändig politik till följd av svenskarnas låga nativitet, en nativitet som till stora delar måste anses utgöra en logisk konsekvens av efterkrigstidens svenska jämställdhetspolitik. Feminismen och mångkulturalismen söndrar folkmajoriteten. Divide et impera. Nu som då.

Expressen:
Poliser attackerades i Göteborg

Göteborgs-Posten:
Krismöte efter brandbomberna

Inga kommentarer: