onsdag, januari 27, 2010

Äpplet faller inte långt från trädet...

Jag begrundade Moderaternas dystra situation till följd av Per Schlingmanns partiskadliga verksamhet då jag slogs av en skrämmande insikt. Jag skrev tidigare ett inlägg om Annika Marklunds krönika i Aftonbladet, men missade att i samma veva påtala hennes släktskap med Sveriges feministiska lögnhals Liza Marklund. Feministen som försökte bortförklara Ireen von Wachenfeldts manshat bestod alltså av ingen mindre än Liza Marklunds dotter. Sådan mor, sådan dotter. Inte undra på att Annika Marklund försvarade Wachenfeldts manshat med tanke på hennes släktskap med Sveriges feministiska lögnhals Liza Marklund. I familjen Marklund tycks sanningen onekligen vara satt på undantag. Jag måste be mina läsare om ursäkt med anledning av min senpåkomna reaktion i fallet Annika Marklund. Jag borde i egenskap av erfaren antifeminist inte missa en såpass tydlig koppling mellan statsfeminismens ledartrojka och rörelsens arvtagare. Jag måste omgående inkludera Annika Marklunds person i min kartläggning av statsfeminismen.

Tidigare inlägg i samma tema:
Vi har aldrig varit friare än under den feministiska ockupationen...

Inga kommentarer: